Marketing studia licencjackie bądź magisterskie to kierunek wybrany przez sporą rzesze nowych studentów. bardzo często jest to również kierunek uzupełniający bądź wybierany jako drugi przez studentów zarządzania. Nie ma oczywiście w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że marketing i zarządzanie są blisko ze sobą związane.
Wiele przedmiotów prowadzonych w toku studiów wręcz sie powtarza bądź powiela, do tego stopnia, że studenci którzy pierw studiowali jeden z kierunków, próbują porozumieć się z wykładowcami, by oceny z przedmiotów które już uzyskali np. w ramach marketingu, by zostały im przepisane bez konieczności uczestniczenia w zajęciach bądź egzaminach do indeksu na kierunku zarządzania. Kilka lat temu był także taki okres kiedy owe dwa kierunku, marketing i zarządzanie były jednością. Mianowicie, na studiach prowadzony był jeden kierunek: „marketing i zarządzanie” i spora ilość studentów spod takiego wykształcenia wyszła do pracy.
Kraków studia oferują praktyczne podejście do oferowanej przez siebie oferty edukacyjnej. Po otrzymaniu tytułu licencjata i magistra z kolei, na ten przykład w ramach kierunku marketingu, zawsze można było pójść stopień wyżej. Tutaj już bierzemy pod uwagę albo wieloletnie studia doktoranckie, albo np. taki kierunek jak coaching studia podyplomowe. W ramach owych studiów podyplomowych dostępnych jest także sporo innych kierunków – warto zapoznać się ze szczegółową ofertą Wyższej Szkoły Zarządzania i bankowości.