Istotą działania każdej firmy jest zarabianie pieniędzy, każde przedsiębiorstwo dąży do tego, aby jego zysk był większy. Jest wiele możliwości i działań jakie można podjąć dla zwiększenia firmowego zysku. Jednym z takich działań jest stworzenie strony internetowej, jednak, by strona sprzedawała i co za tym idzie by zysk firmy był coraz większy. Nie może być to jednak zrobiona byle jak strona, musi ona być odpowiednio przygotowana oraz bogata w treści interesujące dla potencjalnego klienta.
Strona, która zwiększy zyski firmy powinna mieć odpowiedni adres www, który sprawi, że klienci łatwo go zapamiętają i bez trudu wrócą na stronę. Najlepiej jeśli będzie się on kojarzył z profilem działalności firmy lub jej nazwą. Nie powinien być także zbyt podobny do innych już istniejących, bo wtedy klienci przekonani, że wchodzą na stronę firmy, w rzeczywistości trafią na strony konkurencji. Obok adresu www ważny będzie także odpowiedni hosting i serwer. Wszystkie niezbędne do powstania strony internetowej elementy można znaleźć tutaj – wer.pl hosting.
Kolejną istotną kwestia obok budowy strony będzie także jej zawartość. Strona powinna być estetyczna, zawierać szczegółowy i merytoryczny opis produktów i usług oferowanych przez firmę oraz dobrze marketingowo przygotowany tekst, który będzie zawierał zachętę do nabycia oferowanych przez firmę produktów. Jeśli firma posiada sklep internetowy odnośnik do niego powinien znaleźć się na stronie. Jeśli firma nie ma sklepu online przydatna może być także możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem strony. Koniecznym będzie też z pewnością formularz zamówienia.
Elementem, który sprawi, że strona www będzie przynosiła zyski jest także odpowiednia promocja i marketing strony. Jest to związane z faktem, że obecnie niemal każda firma posiada swoją stronę, zatem chcąc, aby klienci trafili właśnie na tę konkretną należy podjąć działania, które zmierzają właśnie do zwiększenia widoczności strony w internecie. Jednym z takich działań jest pozycjonowanie strony internetowej, czyli działania, które zmierzają do tego, aby umieścić link do strony internetowej na jednym z najwyższych miejsc w wynikach wyszukiwania. Innym sposobem na to, żeby strona internetowa była wysoko w wyszukiwarce jest skorzystanie z płatnej reklamy, czyli kampanii linków sponsorowanych.
Stosując tych kilka prostych zasad można sprawić, że firmowa strona internetowa będzie odwiedzana przez wielu potencjalnych klientów i zacznie przynosić większe zyski.